Αληθινή εξομολόγηση της Αθηνάς,19 χρονών: «Ούρλιαζα απο την »

Γεια σας,είμαι η Αθηνά,

19 χρονών και είμαι φοιτήτρια. Η ιστορία που θα σας διηγηθώ είναι αληθινή, αν και δεν ξέρω για ποιο λόγο την κοινοποιώ, είναι ο,τι συναρπαστικοτερο έχω ζήσει μέχρι σήμερα..


Αρχικά,λίγα λόγια για εμένα.. Είμαι 1,60 και 47 κιλά, μελαχρινή με μαύρα μάτια, με καλοστημένο μικρο στήθος και(από ο,τι μ λένε δλδ) πολυ όμορφο πεταχτό κώλ ????

Πρόσφατα χώρισα με τον Μιχάλη, με τον οποίο περνούσα πολυ καλά στον ερ..τικό τομέα και γενικός ένιωθα πολυ ικανοποιημενη, δε χρειαζόταν να κοιτάξω αλλου..! Ίσως να μην εκανα πότε απιστία, αλλά στην ιστορία που θα σας αφηγηθώ, μου ήταν πραγματικά αδύνατο..!

Δουλεύω σε ένα καφέ/κλαμπ ως σερβιτόρα και όπως καταλαβαινετε έρχομαι..»αντιμέτωπη» με πολλα αρσενικά βλέμματα πάνω μου..είμαι και σχετικός προκλητικά ντυμένη, όποτε το πράμα για αυτούς γίνεται πιο.. λιανό!

Ένα Σάββατο βράδυ που δούλευα λοιπόν,περνούσα πολυ καλά,είχα πιει καπως παραπάνω,και άτυχε να βρεθεί στο μαγαζί,ένα πολυ ωραίο παιδί,24 χρονών,ψηλός και γεροδεμένος,ο οποιος συχνά πυκνά φρόντιζε να δειχνει τον θαυμασμό του για μένα..! Είχε έρθει αρκετές φορές στο μαγαζί,μου μιλούσε σε κάθε ευκαιρία,αλλά και εγώ σε κάθε ευκαιρία τον απέφευγα,λόγω της σχέσης μου και του ότι ήμουν ικανοποιημενη όπως σας έλεγα.. Απλώς αναγνώριζα ως τότε ότι είναι πολυ ωραίο παιδί!!

Είχα καταλάβει πολυ καλά πως με γουστάρει,άλλα είχα φροντίσει να έχω τις κατάλληλες αποστάσεις! Εκείνο το βράδυ λοιπόν και μετά από έναν σχετικά μικρο καυγά με τον Μιχάλη,το αγόρι μου,και ενώ είχα χαλαρώσει και περνούσα καλά στο μαγαζί..τσουπ! Ο Γιάννης..!Φυσικα δεν είχε αλλαξει η στάση μου..δεν ήθελα κάτι καινούριο..ήμουν απλώς λίγο τσαντισμένη με το αγόρι μου..εγώ πήγαινα τα ποτά στους πελάτες,και παρατηρούσα πως είχε κολλήσει το βλέμμα του πάνω μου..!

Δε με φόβισε,δεν ένιωσα άβολα,ήμουν πολυ χαλαρή και ευδιάθετη,και είπα να γελάσουμε λίγο απόψε ???? άρχισα να τον κοιτάζω και εγώ λίγο,και του χαμογελούσα..! Δεν πέρασαν 2 λεπτά και ξαφνικά βρίσκεται δίπλα μου με το πότο του..η μουσική δε μας άφηνε να ακούσουμε ο ένας τον αλλο..προσπάθησε να μου πει κάτι στο αυτί,αλλά τον απέφυγα ευγενικά αλλά με χαριτωμενια..!

Επέμεινε..κάνοντας μια απότομη κίνηση,πλησίασε πολυ κοντά μου και μου είπε ψιθυριστά στο αυτί»σήμερα είσαι καυλ..! «Σάστισα λίγο,ήταν απότομο και τον κοίταξα εμφανώς ενοχλημένη.. Δεν έδειχνε να καταλαβαίνει όμως..!

Μου ζήτησε να πάμε λίγο στις τουαλέτες να μου πει κάτι..Άρχισα να ανησυχώ,είχα καταλάβει πως αυτός απόψε,κάτι ήθελε..του αρνήθηκα φυσικά και συνέχισα τη δουλειά μου.. Πράγματι όμως,εκείνη τη νύχτα ήμουν μια κουκλίτσα..:P φορούσα ένα μαύρο,αρκετά κοντό φόρεμα με ψηλές κόκκινες γόβες λουστρίνι..Για την επόμενη μισή ώρα,δε με ενόχλησε..

Μέχρι τη στιγμή που με είδε να μιλάω στο κινητό με το αγόρι μου..! Καυγαδίζαμε λίγο,και δεν ξέρω αν το κατάλαβε εκείνος,πάντως δεν πήρε στιγμή τα μάτια του από πάνω μου,όσο μιλούσα,και γελούσε πολυ πονηρά..Το αγόρι μου ζήλευε και προσπαθούσα να τον ηρεμήσω..Κοίταξα για λίγο τον Γιάννη,και ένιωσα πολυ παράξενα..! Κλείσαμε με το αγόρι μου όχι με τον καλύτερο τρόπο ! Με τσίτωσε πάλι,αλλά είχα υποσχεθεί από νωρίς στον εαυτό μου ότι δε θα αφήσω κανέναν να μου χαλάσει τη διάθεση..

Μετα από 10 λεπτά, πήγα στην τουαλέτα να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου και να φρεσκαριστώ λίγο..Είχα πιει αρκετά,αλλά ευτυχώς ήξερα πολυ καλά τι μου γινοταν και το έλεγχα..απλώς είχα ευφορία και με έκανε να ξεχνάω τον καυγά μου με το αγόρι μου.. Με ξαναπήρε τηλ..και δεν το σήκωσα.. Πάλι θα μαλώναμε,πάλι σε κακό θα έβγαινε αυτή η ιστορία..το άφησα απλώς να χτυπάει..Και Ξαφνικά Ακούω μια φωνή από πίσω μου»Δε θα του το σηκώσεις Αθηνουλα..;;;;»!!Τα έχασα..!!

Ο Γιάννης βρέθηκε στην τουαλέτα από το πουθενά..δεν κατάλαβα τίποτα!Είχε καταλάβει ότι με παίρνει το αγόρι μου..του απάντησα..»Έχεις πρόβλημα εσύ;;;»Είχα αρχίσει να νευριάζω με την περίπτωσή του..γινοταν σχεδόν ενοχλητικός!Μου απάντησε»Ίσα ίσα,δε θέλω να μας ενοχλεί..!»Και επιτόπου,όπως εγώ φτιαχνόμουν στον καθρέφτη,ήρθε από πίσω μου και προσπάθησε να με φιλήσει στο λαιμό..!

Τραβήχτηκα αμέσως,αν και όταν με φιλούν στο λαιμό,πραγματικά παραλύω!Τρόμαξα,αυτή τη φορά ξεπέρασε τα επιτρεπτά όρια κατά πολυ..εκείνος με ξαναπιασε..και αυτή τη φορά δεν ήταν ευκολο να τον αποφύγω..όχι ότι με κρατούσε δυνατά και με πονούσε,απλώς ήταν τεράστιος μπροστά μου,και μια απλή αγκαλιά του έφτανε για να με ακινητοποιησει..!!Με φιλούσε στο λαιμό και μου ψιθύριζε»Ξέρω πολυ καλά πως το θες και εσύ!

«Είχα ανατριχιάσει ολόκληρη..!Ξέχασα τα πάντα σε μια στιγμή..με είχε κερδίσει,δε ξέρω πως,δε ξέρω γιατί τόσο εύκολα..αλλά δεν κατάφερα να βγάλω λέξη..Με φιλούσε τόσο τρυφερά στο λαιμό και πίσω από το αυτί..!!Ο Μιχάλης έπαιρνε πάλι τηλέφωνο..!!Εκεί είναι που επανήλθα,και προσπάθησα να τον αποφύγω.. Με έπιασε σφιχτά αυτή τη φορά..μου είπε»Άστο..!Απόψε είσαι δική μου..!»Του απάντησα»Όχι,σταμάτα τώρα,θα φωνάξω!!!»Σαν να μη με άκουσε καν..με γύρισε και κόλλησε πίσω μου ενώ ξεκίνησε πάλι να με φιλά..είχε κολλήσει πάνω μου!!

Ένιωθα κάτι πολυ σκληρό στον κωλ μου..ήμουν σίγουρη από καιρό πως ήταν προικισμένος..Αλλα πολυ πολυ κακώς εκανα εκείνη τη σκεψη..ήταν η λάθος στιγμή!Είχε ήδη αρχίσει να με γλείφει στο λαιμό..η κατάσταση ξέφευγε,και εγώ αντί να προσπαθώ να το αποφύγω όλο αυτό,είχα τόσο πολυ ερεθ..στεί,που είχα αρχίσει τα πρώτα μουγκρητά και τα πρώτα ααχ..για μια στιγμή ένιωσα πως δε μπορώ να το αποφύγω όλο αυτό..και το κυριότερο ήταν..πως ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ..!!

Ο Μιχάλης έπαιρνε πάλι τηλέφωνο..Δε γινοταν να μην το σηκώσω..Είπα στον Γιάννη..»Σε παρακαλώ μη βγάλεις άχνα..άσε με να μιλήσω..!» Το σήκωσα, ο Μιχάλης ήταν έξω φρενών που δεν είχα απαντήσει στις προηγούμενες κλήσεις..προσπαθούσα να τον ηρεμήσω και να του πω πως όλο αυτό που κάνει είναι βλακεία και δε χρειάζεται να ανησυχήσει και ξαφνικά..

Σηκώνω το βλέμμα μου,και βλέπω τον Γιάννη να έχει ξεκουμπώσει το παντελόνι του!Έμεινα άναυδη..!Κατέβασε το μποξερακι του και πετάχτηκε με δύναμη σκληρός και καυλ ο που του..ήταν πραγματικά ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ..τουλάχιστον 22 πόντους και πολυ χοντρός. Δεν είχα ξαναδεί ποτέ κάτι τόσο μεγάλο.!! Άρχισε να με πλησιάσει Έκλεισα γρήγορα το τηλέφωνο στον Μιχάλη, λέγοντας πως με φωνάζουν στο μαγαζί και ότι έχω δουλειά..!!

Δεν ήξερα πως να αντιδράσω!Ήρθε δίπλα μου και με φίλησε στο στόμα..Ο σκληρός που. του ακούμπησε στο φόρεμα μου και άφησε μερικά υγρά..με λέρωσε!!Δεν μπορούσα να πω λέξη..είχα καταλάβει μέσα μου ότι δε θα το αποφύγω..και είχα σκοπό να το απολαύσω πολυ!!!

Με έσπρωξε λίγο να γονατίσω και βρέθηκα μπροστά στο μεγάλο καυλ του Αμέσως άνοιξα το στόμα μου να τον βάλω μέσα..ήταν τόσο χόντρος που γέμιζε το στοματάκι μου..Ήταν τόσο απολαυστικός!! Ήθελα να τον νιώσω ολόκληρο μέσα μου..Ήθελα να με κάνει να νιώσω μεγάλο πουτ.ακι. Ήταν υπέροχη η αίσθηση..δεν ήθελα να σταματήσω να τον τσ..μπουκ..νω..προσπαθούσα να τον βάζω κάθε φορά και πιο πολυ μέσα στο στόμα μου..!!

Το μουν ήταν τόσο υγρό..ένιωθα πως και μόνο με το άγγιγμα του θα εχυν αμέσως.!!Μούγκριζα απο ηδονή καθώς τον έπαιρνα στο στόμα μου..!Δε θα μέναμε εκεί όμως..με σήκωσε πάνω,και αφου μου έδωσε ένα παθιασμένο γλ..σσοφ..λο,με γύρισε πάλι και μου ανέβασε το φόρεμα..Πετάχτηκε το κόκκινο στρι..νγκ μου και το όμορφο κωλ..ράκι μου και τον έκανε τρελό!!Χωρίς να χάνουμε καθόλου χρόνο,μου κατέβασε και το στρ..γκακι και άρχισε να χαϊδεύει με τον που του το μουν μ!!

Ο Μιχάλης ξανάπαιρνε τηλ..!!!
Ήταν αδύνατο να το σηκώσω..είχα παραλύσει ολόκληρη!Ούτε ο Γιάννης έδωσε σημασία και αμέσως έχωσε το τεράστιο καυλ του μέσα στο μου!Έβγαλα μια κραυγη ηδονής!!Ήταν ο,τι καλύτερο που είχε τύχει πότε..Με έπαιρνε δυνατά με τον χοντρό που του και με χτυπούσε στο κωλ μου τα είχε καταφέρει!!! Ένιωθα πουτ του..έτοιμη να κάνω ο,τι μου ζητήσει!

Τον ένιωσα όλο μέσα μου!!Ήταν τόσο φοβερό..!!Ουρλιαζα από την κα...λα..ήθελα να κλάψω από την ηδονή..Ο Μιχάλης έπαιρνε πάλι..Για πολυ λίγο το άκουσα.!! Δε το σήκωσα πάλι,προτίμησα να καρφώνομαι δυνατά πάνω στο καυλ του Γιάννη και να τον εκλιπαρώ να συνεχίσει να με σκίζει!! Με άφησε κάτω με γονάτισε πάλι..! Είχα χύσ..ι 3 φορές μέσα σε 15 λεπτά..! Δεν ήξερα που βρισκόμουν..ήθελα απλά τον Γιάννη και τον τεράστιο που του..Δε με ένοιαζε τίποτα αλλο τίποτα απολύτως!!

Το τηλέφωνο δεν άργησε να χτυπήσει πάλι προσπάθησα να το σηκώσω απλά και μόνο για να βρίσω τον Μιχάλη!!! Το κρατούσα στο χέρι μου κοιτώντας την κλήση και ο Γιάννης έβαζε στο στόμα μου το μεγάλο του καυλ!! Ακόμα και τώρα που το περιγράφω,μου φαίνεται απίστευτο αυτό που εκανα..αλλά εκείνη τη στιγμή ήταν τόσο καυλ!

Μου γαμ.. το στόμα και εγώ σήκωσα το τηλέφωνο.. για λίγα δευτερόλεπτα δε μίλησα ήμουν μπουκωμένη τόσο πολυ που θα καρφωνόμουν αμέσως.. Ο Γιάννης θέλησε να μην κάνει φασαρία..Μίλησα στον Μιχάλη»Αγάπη μου τι έχεις πάθει Σου λέω έχω δουλειά!»Ούτε που προσεκσα τι μου είπε..έβλεπα τον Γιάννη να παίζει δυνατά τον μεγάλο του πουτσ μπροστά στο πρόσωπο μου και ανυπομονούσα να με γεμίσει σπ..ρμα..!Πήγα να πω κάτι στον Μιχάλη..και εκείνος μου γέμισε το στόμα αμέσως!

Προσπάθησα να μη μουγκρισωολο αυτό που ζούσα με καυλ αφάνταστα..!! Τον έβγαλε από το στόμα μου και τον έπιασα με το χέρι μου, κοιτώντας στα μάτια τον Γιάννη..!»Μωρό μου πρέπει να κλεισω..σ’ αγαπώ πολυ! »Στο σαγαπω.. ο Γιάννης άρχισε να με χυν με μανία και εγώ σχεδόν καρφώθηκα!

Έκλεισα το τηλέφωνο γρήγορα και πήρα όλα τα καυτά υγρά του στο προσωπάκι μ!!

Ήταν εντυπωσιακό..ήταν τόσο πολλα με λέρωσε παντού..έτρεμε από την κα..λα.. Τον έβαλα στο στόμα μου..ήθελα και την τελευταία του σταγόνα! Είχα γεμίσει παντού χυσ τα μαλλιά μου,τα μάγουλα μου,το στόμα μου,τα χείλη μου..ήταν αξέχαστο..!!

Πλύθηκα όσο πιο καλά μπορούσα Ο γιαννης κουμπώθηκε και με φίλησε στον ωμό και εξαφανίστηκε έμεινα να κοιτιέμαι στον καθρέφτη για να καθαρίσω το σπ..ρμα του από πάνω μου.. και παράλληλα να σκέφτομαι τι εκανα μόλις..!



Facebook

loading...


www.aitoloakarnanianet.gr

προτεινόμενο βιντεο: Ο λόγος που ένα παιδί δεν πρεπει να έχει Ταμπλετ η κινητό